პროექტი


21
ივნისი 2016 წელი
სასწავლო პროექტი.






1. პროექტის სახელი: რაჭა და რაჭველები

2პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით:მოსწავლეები იკვლევენ ყველაფერს რაჭისა დარაჭველების   შესახებ.

3. პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები მოიძიებენრაჭის გეოგრაფიულ მდებარეობას, დაგეგმავენსაექსკურსიო მარშუტს,მოაწყობენ ექსკურსიას დააღწერენ იმ ადგილს.გამოიკვლევენ სამკურნალოთვისებებს,მინერალური წყლების,ჰაერის ქიმიურშემადგენლობას, ფლორას, ფაუნას, რაჭველების ადათ-წესებს, კულტურას. მოიძიებენ ღირსშესანიშნაობებს,ძეგლებს, ეკლესიებს,   გადაიღებენ სურათებს.შეხვდებიან ადგილობრივ მოსახლეობას, მოისმენენმათგან ლეგენდებს, თქმულებებს. გაეცნობიან რაჭისდღესასწაულებს, ფოლკლორს, სამზარეულოს, ენა/დიალექტს. შეაგროვებენ ინფორმაციას იმ ადგილისმოსახლეობის რაოდენობისა და მიგრაციის შესახებ.გამოიკლვევენ სად უფრო მეტი დამსვენებელი ჩადის(რომელ სოფელში).
განუვითარდებათ კვლევისა და ანალიზის უნარი
და უფრო ჭეშმარიტი წარმოდგენა შეექმნებათ რაჭაზე,მის სამკურნალო რესურსებზე. მოახდენენ პროექტისპრეზენტაციას და განათავსებენ თავიანთ პროექტებსინტერნეტში.

4. მონაწილეთა ასაკი: 14-15

5. ვადები/ხანგრძლივობა: 2თვე
6პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მასალისმოძიება დამხმარე ლიტერატურისა
და ინტერნეტის საშუალებით, დისკუსიის გამართვა,შთაბეჭდილებების გაზიარება, ჩანახატებისშესრულება, ფოტოალბომის შექმნა, თეორიული დაპრაქტიკული ცოდნის რეალიზება, გამოფენისმოწყობა, ინტერვიუს აღება იქაურიმაცხოვრებლებისაგან. ეს ხელს შეუწყობსმოსწავლეების დაახლოებას, ჯგუფურ მუშაობას,ურთიერთთანამშრომლობას, გამოიმუშავებენსირთულეების გადალახვას და დამოუკიდებელმუშაობას.

7. მოსალოდნელი შეედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება, შეიქმნასნათელი წარმოდგენა შეექმნებათრაჭაზე, შექმნიან ფოტოალბომს, ჩანახატებს, ბლოგსშექმნილი მასალების მიხედვით, შეადარებენტრადიციებს, აიღებენ ინტერვიუს, გააკეთებენ ვიდეო-ფილმს.
8. სარგებელი სხვებისთვის: სარგებელისხვებისთვის: რაჭის ნახვა, მისი შესწავლა, მოძიებულიმასალის დემოსტრირება, ტურიზმის განვითარება,რაჭველების ყოფაცხოვრების შესწავლა. მოსწავლეებიმიაწვდიან ინფორმაციებს რა
ჭის ისტორიის, გეოგრაფიის, ფოლკლორის შესახებ.გაეცნობიან რაჭის კურორტებს, ძეგლებს, ეკლესიებს,ღირსშესანიშნაობებს და კულტურას.
9. სამუშაო ენაქართული
10მონაწილეები სხვა სკოლიდან:
11საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული:წაიკითხავენ და გაანალიზებენ სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს და ისწავლიან ამ
 შესანიშნავიკუთხისთვითმყოფადობას.
უნება: გაეცნობიან კურორტის მნიშვნელობასადამიანის ჯანმრთელობისათვის.
ხელოვნება: გაიღრმავებენ მხარის ისტორიულ,ეთნოგრაფიულ, დემოგრაფიულ, სამეურნეომნიშვნელობას. მოიძიებენ და შეისწავლიან სანდოისტორიულ წყაროებს.
12. პროექტის ფასილიტატორი: ლია გოგსაძე

13. ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:liko.gogsadze@gmail.com
14. პროექტის ფორუმი:
15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი liko.gogsadze1234


No comments:

Post a Comment